Sunday, June 6, 2010

Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh

hai saudara saudari sekalian. syukur ke hadrat Allah SWT sebab dapat menyiapkan blog ini dengan baik. banyak sudah blog saya buat. tapi semua tak 'complete'. haiiiiiii...

semoge blog yang baru saya buat ini akan dapat di'complete'kan sebaik-baiknya. dan maafkan saya sekiranya ada kesilapan yang saya lakukan sepanjang saya jadi follower blog anda.

pembuka kata saya pada waktu ini ialah kata-kata indah untuk kalian. mungkin juga untuk 'teman istimewa' saya. hihihihi


"JiKa Kau Yakin CiNTa aKaN SeNTiaSa MeMBeRiKaN KeBaHaGiaaN KePaDaMu, MaKa YaKiNLaH BaHaWa LaRa iTu HaNYa SeBaTaS Duri, HiKMaH YaNG aKaN MeNJaDi SeSuaTu YaNG MaNiS DaLaM RiSaLaH HiDuPMu. MeSKiPuN KeLaM, KaDaNG-KaDaNG MeNJaDi DuRi DaLaM iGauaN KeSuNYiaN JiWaMu, TeRuS TaBaHKaN JiWa & RaGa uNTuK MeNYaNGGaNYa SuNGGuHPuN SeLuRuH RaGa ReMuK-ReDaM, TeRKoYaK KeRaNa KaMu TaK KuaSa MeNGHaDaPi KeNYaTaaN. KeRaNa CiNTa iaLaH CaHaYa YaNG TeRSeLiT DiaNTaRa GeLaP & TeRaNG KeHiDuPaNMu, MaKa CaRiLaH CiNTa SuCiMu YaNG aGuNG & TeRSeNYuMLaH! WaLau aPaPuN TaFSiRaNMu TeNTaNG CiNTa, ia TeTap aDa & BeRSeMaYaM DaLaM HaTiMu."

No comments:

Post a Comment